Во одделот за моќност, Kawasaki Ninja ZX-6R од 2006 година ја искористи својата сила од 636cc четиритактен четирицилиндричен мотор со течно ладење кој испорачуваше излезна моќност од 131 КС со врвни 14.000 вртежи во минута и достапни 71 Nm (52 lb-ft) при 011 торни.
Во 2006 година, Кавасаки го издаде Ninja ZX-6R, кој како и неговиот брат ZX-10R, беше повеќе ориентиран за спортско возење и перформанси на патеката со својата ултра-аеродинамична каросерија и довод на воздух, нишалка во стилот на GP, издувен систем под седиштето, тркала со шест краци, тркала со ливчиња, моќен диск со ливчиња.
Заедно со својот хомологиран брат на тркачки ZX-6RR, ZX-6R беше аеродинамично најефикасниот спортски велосипед што некогаш бил создаден од Кавасаки во тоа време и уште порационализиран од врвниот ZX-10R.
ZX-6R се одликуваше со црна мат алуминиумска рамка со скратено меѓуоскино растојание и точка на вртење на рачката што се движеше напред, што резултираше со шасија што нудеше подобрени перформанси во свиоци и стабилност при голема брзина.
За суспензија, велосипедот спакуваше 41 mm прилагодлива вилушка со превртена касета Showa на предниот дел што понуди подобрен квалитет на возење и извонредни перформанси во свиоци, додека задниот дел, Uni-Trak прилагодливиот амортизер со долна врска испорача повеќе линеарно дејство, подобрен квалитет и перформанси на патеката.
Во одделот за моќност, Kawasaki Ninja ZX-6R од 2006 година ја искористи својата сила од 636cc четиритактен четирицилиндричен мотор со течно ладење кој испорачуваше излезна моќност од 131 КС со врвни 14.000 вртежи во минута и достапни 71 Nm (52 lb-ft) при 011 торни.
Што се однесува до перформансите на сопирањето, велосипедот спакуваше два диска од 300 со четириклипни клешти напред и диск од 210 mm со дебеломер со еден клип на задниот дел.
Comments
Post a Comment